Sirokon silmässä

kuvittelua kaikenlaista

It’s me!

Posted by sirokko : maaliskuu 6, 2012

luulee pääsevänsä vaikka puuhun-

Blogitsen emännöimä Digital Fun Challenge aloitti uudestaan tauon jälkeen aiheena ’minä’. Really fun!
Klikatkaapa linkkiä niin pääsette katsomaan muiden upeita taideteoksia!

16 vastausta to “It’s me!”

  1. kaanon said

    Sinäkö olet käynyt kuvaamssa minun kevätpuuhiani?

  2. arleena said

    Onpa taitavasti toteutettu ”minä”.

  3. Oh, it´s you! Tämä kyllä sai hymyn huulille, on sulla hauska puuha. ;D

  4. BLOGitse said

    Kyllä tämä itse pääsee kevään voimalla vaikka puuhun, eikö?!
    Kuinka kauan tämän luomiseen meni aikaa? Näyttää työläältä…
    Kommentoinnista.
    Ei tarvitse jatkossa laittaa kommenttia. Linky tool on minulle uusi enkä oikein tiennyt miten minä saan tietää kun siihen
    osallistujat linkittävät, nyt tiedän koska saan meilin jokaisesta linkittäjästä. Eli jatkossa ei tarvitse ’sanoa mitään’ 🙂

    • sirokko said

      Ei ole niin monimutkaista kuin näyttää. Hiirellä on hutaistu vain immeinen ja puunrunko, kaikki muu on Corel Drawn valmiita elementtejä napin painalluksen takana.

  5. Hihii 😀 Aivan mainio. Minä itse kyllä puuhun kapuaa mielenkiintoisen kuvattavan perässä! Mielentahdon voimalla pääsee vaikka mihin!

  6. susupetal said

    Ihanaa, sinä pääset kyllä puuhun tuolla päättäväisyydellä! Aurinkoinen, lämminhenkinen sinä!!!!

  7. Elegia said

    Puunhalaaja? Mainio kuva, hymyilen 🙂

  8. Lämmin kesäinen tunnelma kuvassa hymyineen 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s